fredag 26 oktober 2012

Träning för Ann Margrethe

Hade ett kanonpass för Ann Margrethe på kvällen idag. Red igenom programmet MSV:B5, och Lotus gick som en klocka, första gången vi red igenom detta programmet med riktiga mått. Han satte alla bytena kanon, till och med serien. Så jävla sjukt nöjd! Var bara lite saker som kunde vart lite bättre som alltid, men allt var klart godkänt och inga missar. Tänk om det ändå kunde gå så bra på debuten om ungefär en vecka. Börjar dra ihop sig ordentligt. Så taggad som jag har vart nu det senaste har jag inte vart på hela året! Och Lotus han är riktigt på hugget nu han också, känns nästan som han är lika taggad som jag är :P

Mamma filmade också, men smart som jag är hade jag glömt att ladda min filmkamera så det blev inte mycket av film. Synd när man verkligen hade velat sett hur det såg ut! Men till veckan ska det tränas program igen så då ska jag försöka mig på att få en ny film, med laddad kamera!

Känner för en liten bildbomb med lite blandade bilder på min underbara hest!




5 kommentarer: