torsdag 7 mars 2013

Uppdaterar ikapp

Under helgen blev det tjejkväll hos Johanna, där hon bjöd på tacos! Svingött! Blev en del alkohol också, senare på kvällen blev det harrys där drängarna spelade :) Hade riktigt kul faktiskt!

På söndagen hade jag ingen röst alls när jag vaknade kunde bara viska.. fyfan för att va sjuk! Men blev lite bättre under dagen, blev bakfyllehäng hos källis! Drog också iväg till granvik på kvällen och tränade för Elisabeth med Carrera :) Hon va riktigt fin :) Hann också med att rida ut på Lotus :)

Sen under veckan har jag ridit ut på Lotus, Carrera har fått några dagars välförtjänt vila :) Imorgon blir det uteritt igen på Lotus, och på fredag är det tänkt att vi ska åka och träna med båda hästarna :)
Har också hunnit med att göra en smörgåstårta till min kära mamma som fyllt år :) 

Börjar äntligen bli frisk också, men är fortfarande extremt seg.. Hoppas det känns bättre imorgon :) Som tur är har jag världens bästa pojkvän som gav hästarna middag och sen mockade han boxarna åt mig och fixade med vattnet! Så jag behövde bara slänga in lite mat och sen rida ut på Lotus :)

Smörgåstårtan


Film på mig och Carrera från träningen i söndags, tränade på skänkelvikningar sen rida rakt fram och skänkelvikning igen, början till serpentin, testade lite bakdelsvändningar, ökningar, förvänd galopp m.m

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar