fredag 1 mars 2013

Flyttat hem hästarna

Blev en heldag i stallet som vanligt de senaste dagarna känns det som. Kom dit kl två och kom hem elva på kvällen.. Tiden bara flyger iväg känner jag! Men har hunnit med väldigt mycket, båda hästarna har fått jobba i ridhuset, sen flyttade vi hem dom till vårt stall senare på kvällen, packade och städade iordning och flyttade hem alla grejer!

Sen hade jag massa att greja med när vi väl fick hem hästarna också, fylla upp boxarna med spån och städa iordning och ta in alla mina saker. Men jag orkade inte packa upp allt, tänkte att jag skulle försöka hinna med det imorgon :)

Hästarna verkade nöjda och glada att vara hemma igen :) Jag själv tycker också att det ska bli gött när allt är som vanligt igen, men jag kommer verkligen att sakna att ha ridhus! Kunna träna när man vill oavsett väder, och slippa åka jämt och ständigt så fort man ska träna lite :P Har haft tre väldigt bra månader på granvik! :)

Så nu tänkte jag faktiskt försöka sova, mysa ner mig breve min man som sover för fullt, han skämde bort mig med en vaniljsemla när jag kom hem förut, mmmmm :) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar