måndag 18 mars 2013

Helgen

I lördags tog jag några cider med syrran och lite annat fölk :) Åkte lite bil och sen blev det en pizza innan man åkte hemåt. Inga fel alls!

Igår tog jag det bara lugnt och myst med älskling hela dagen :) Kollat på massa avsnitt av family guy och bara mått gött. Senare på kvällen drog jag till stallet och fixade allt inför kvällen, åkte iväg och tränade med hästarna på Granvik.

Carrera fick sig en pass för Elisabeth, hon var riktigt fin faktiskt! Gjorde lite början till serpentin, skänkelvikningar och lite ökningar bland annat!

Lotus fick jobba lite efter Carrera, fast honom tog jag själv. Blev ett kort med ganska intensivt pass, värmde upp honom lång och låg som alltid, lite skänkelvikningar, kände på öppnorna och slutorna, lite seriebyten i vart 4de, galopp piruetter, trampade fint gjorde han också!


4 kommentarer:

  1. Vad kul att se en ponny som är med och tävlar bland storhästarna!! :D Är själv överårig och har ponny! :)
    Måste bara fråga, hur lång är du? :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Okej vad roligt :) Jag är bara 153 cm! :P

      Radera