tisdag 12 mars 2013

Heje!

Får ta och göra ett inlägg innan jag drar på ett avsnitt av arrow och testar mig på ett nytt försök att sova :) Blev extremt sugen på Oboy också men ligger för gött beve min man för att orka gå ner... ;) Jag och Michelle gjorde jordgubbspaj förut, de va riktigt gött :D Fick också sällskap av både Källis och Linda lite senare :) Fick hjälp av Robert i stallet på kvällen :)))

Igår tränade jag båda hästarna! Lotus var inte alls på humör, så tog det väldigt lugnt med honom :) Carrera däremot var på hugget, tog dressyrsadeln på henne, hon gick riktigt bra! Vi testade den förvända galoppen som är i LA:1an bara på skoj, och hon hållde galoppen i båda varven. Och skänkelvikningarna gjorde hon också riktigt bra! Både jag och mamma blev riktigt imponerade av lilla tjejen :)

Haha någon som tycker hon förtjänar lite godis :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar