söndag 12 januari 2014

Uppdatering

Har haft en riktigt bra kväll med mat på tuppen, tog mig en plankstek, det var riktigt gött måste jag säga. Loke fick vara hos sin farfar några timmar, tur dom bor i huset brevid oss så det kändes inte speciellt jobbigt att lämna bort honom den stunden :) Allt går bra än så länge också, han är fortfarande väldigt lugn och go för det mesta :) Fast jag har inte fått sova mer än 3 timmar i sträck åt gången sen han föddes, så man blir lite trött ibland ;) Han blev en månad gammal igår :) Tiden går fort!

Och ridningen börjar jag redan komma igång med lite lätt :) Imorgon hoppas jag verkligen på att vi kan åka till ridhuset och träna lite, det var fööör längesen nu. Är sjukt tävlingssugen också!

Tänkte att jag ska försöka uppdatera lite mer här, får se hur det går :D

Nyklippt Lotus :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar