måndag 13 januari 2014

Söndag

Vart hemma hos syrran det mesta av dagen, fick massa grejer till Loke också, en babysitter bland annat :) Snäll syrra jag har :D Var i stallet och fixade allt inför kvällen och tog mig en skrittur på en överladdad Lotus med :) Blev dåligt med träning idag tyvärr, men gjorde det bästa av situationen och jobbade honom en hel del av skritturen :) Var jävligt kallt idag med, frös ansiktet av mig under ridturen, brr.. 

Tog kvällen ganska tidigt och mös framför en film :) Robert somna gött, men jag hamnade här ist med en sovande Loke breve mig ;) Han vaknar nog lagomt tills jag väl somnar antar jag ;) Så jag får väll ge det ett nytt försök nu, fyfan för att vara en nattuggla.. Vill också ha lätt för att somna ju! 

Lotus redo för en tur :) 
Loke badar i handfatet hos syrran :) 
Såhär gött mår gössen breve mig nu :) och lite av Robert ser man med x) 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar