fredag 3 januari 2014

Loke

Den 10de december kl kvart över nio på morgonen föddes våran lilla Loke :) Han vägde 3310 gram och var 50 cm lång! Både jag och Robert har nog aldrig varit så nervösa som vi var då! Men allt gick hur bra som helst och vi fick åka hem redan efter två dygn. Vilken underbar känsla att få komma hem, och Robert har verkligen vart bäst och passat upp på mig hela tiden nu när jag inte kan göra så mycket.

Och Loke han är hur lugn som helst än så länge, äter och sover och ligger och tittar lite ibland, det är inte mycket gnäll på honom än, men det kommer väll ;) Det har börjat lindrigt iaf, som tur är så man hinner bli piggare och vänja sig vid allt nytt :) Så just nu mår vi alla tre bättre än någonsin :)


3 kommentarer:

  1. hej! Grattis till lille Loke! Jag måste bara fråga, Är det Lotus mamma elr pappa som är islandshäst? Och vad tycker du om korsningen islandshäst och appalosa?
    tacksam för svar! :) :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Hej :) Tack så mycket! Det är Lotus mamma som är islandshäst :) Jag har aldrig träffat på någon annan än Lotus så jag har ingen aning, allt beror ju mycket på typ och psyke så det kan nog bli väldigt olika med den blandningen! Men Lotus är ju iaf helt underbar, kan aldrig tänka mig att jag kommer få tag på en sån häst/ponny som honom igen!

      Radera