onsdag 11 juli 2012

På't igen!

Nu har jag tänkt att jag ska försöka mig på att blogga mer igen, får se hur det går denna gången. Eftersom alla bilderna försvann så kände jag att jag ville rensa lite inlägg. Så har nästan bara kvar inlägg från tävlingar. Känns gött att det är lite rensat också, har bara 55 inlägg kvar av ungefär 200 :P

Men nu som sagt ska jag försöka mig på't igen med bloggandet. Jag är ju ändå ledig nu en månad iaf sen blir det förhoppningsvis jobb igen. Så har inte allt för mycket att göra om dagarna när min man är och jobbar. Förutom att fixa i huset, gött det är att ha flyttat hemifrån äntligen! Men tyvärr har jag ju en bra bit till stallet nu, för mig som inte har körtkort är det inte alltid det lättaste, men en cykel får jag försöka fixa mig här snart har jag bestämt mig för ;)

Just kommit hem från mina girls, gött att sitta och tjöta lite :) Senare ikväll blir det nog träning på Lotus! 

<3

4 kommentarer:

  1. Härligt att du tänker blogga lite mer. Jag har saknat att läsa din blogg mer kontinuerligt.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ska försöka så gott jag kan, saknar det faktiskt :) Känns bra att det uppskattas :)

      Radera
    2. Jättekul att få se filmen på er. Jag blir så grymt imponerad över hur du rider. Ni är så samspelta och jag gillar din mjuka stil.

      Radera
    3. Tack så mycket, det värmer verkligen att höra :D

      Radera