måndag 16 juli 2012

Helgen

Igår så blev det en spontanfylla för mig, blev med till borgvik och härjade lite. Fast det var inte så himla kul faktiskt. Trodde de skulle vara roligare :p Sen så råkade jag riva upp mina leggins på ena hela låret så kände mig inte så sugen på att fortsätta gå runt där då. Så jag hade turen att få skjuts hem av min snälla kompis Linda :) Blev bjuden på pizza också! De va inga fel! Sen var det bara för mig att vänta tills min man kom hem, som var chafför :)


Blivit lugnt idag, sovit halva dagen med baby och åte tacos! på kvällen drog jag till stallet och tog mig en tur ute i skogen på Lotus, älskling följde med och gick breve :) Nu ska jag fortsätta kolla på "Den röda vargen" den är riktigt bra hittills iaf :) får se hur det slutar. Ska mysa ner mig breve min man nuu! Godnattt!




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar