torsdag 12 juli 2012

Kvällens träning

Åkte till ridskolan och tränade en sväng på Lotus. Han kändes riktigt fin, och vi gjorde lite övningar ur MSV:B5 som vi ska debutera snart.. Bytena blir ju som dom blir ibland i serierna, eller ja det är mest att få rätt antal steg emellan som är svårt. För ibland lyssnar han för snabbt och gör ett byte mitt i ett galoppsprång, så det är inte det lättaste att reglera det alltid. Men bytena i vart annat är däremot mycket enklare, synd att inte det finns på tävlingar ist.. ;)
Men resten av delarna ur programmet funkar riktigt bra, gillar den förvända bågen i galopp :)

Nu blir det en snabbdusch och ta mig något att äta, sen ska jag mysa ner mig i sängen breve älskling :) <3


3 kommentarer:

  1. När du skriver tränar, är det att du rider för tränare eller att du tränar för dig själv?

    SvaraRadera
  2. Då menar jag oftast att jag tränar själv, men ibland tränar jag ju såklart för någon också, men brukar oftast skriva att man tränar för någon när man väl gör det :)

    SvaraRadera