lördag 8 november 2014

Ballerina

Att vara utan häst är jag inte redo för än, så jag hade turen att jag blev erbjuden att låna denna lilla damen över vintern/våren, det är jag otroligt glad över, mår 100x bättre nu av att vara i stallet och greja och träna/rida framförallt! Höll på att gå under den månaden utan min Lotus..

Ballerina är också halvsyster med Carrera min förra ponny som såldes 2013 när jag var gravid! Det är som att rida på Carrera fast med mer motor och som kan lite mer! Plus att Ballerina verkar lite mindre nervig, även fast det är en del nerv i henne! Efter att ha haft henne i två och en halv vecka börjar jag reda fastna för denna lilla trevliga ponny :) Hon är under igångsättning så har tagit det väldigt lugnt, men börjar ändå hitta knapparna hyfsat bra på dessa få ridpassen! Och Ballerina är såklart också en C-ponny, jag verkar aldrig komma över den spärren, haha..


1 kommentar: