måndag 11 augusti 2014

Söndag

Idag har det vart en riktigt slappardag, men det är väll just det söndagar ska vara också ;) Vår lilla prins är redan 8 månader, sjukt vad fort det går! Förstår ju verkligen folk som säger att tiden bara flyger iväg när man skaffar barn. Sen har jag turen att Loke är väldigt lättsam, han följer med oss träningar nästan varje gång, och redan flera tävlingar har han fått följa med på också! Får hoppas att det håller i sig och att han inte får för mycket från sin fars energi och humör ;) För då lär jag ha att göra! Haha.

Lotus fick sig också en slappardag efter gårdagens träning. Och för mig och Robert blev det film och mys innan sovdags, eller ja, han somnade, och nattugglan Sabina fastnade här. Men blir väll sovdags snart för min del också, hoppas jag!

Nu blir det lite bilder på Loke!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar