måndag 25 juli 2011

Regional hästdressyr Lilla Edet


 MSV:C1: Blev en andraplacering på 68,72%! Är supernöjd men hade velat haft lite mer action i ritten så hade det vart ännu bättre! Men hur ofta är det precis allt som stämmer. Blev inte en enda miss vad jag kan minnas, och fick till riktigt bra hörn och vägar, resulterade också en 8a! Härligt!

MSV:B4: Jag fick världens black out inne på banan, det kändes helt tomt i skallen och kunde inte komma på hur ett enda program gick, red fel två gånger! fy fan för mig alltså, skäms nästan.. Har aldrig ridit fel två gånger förut :p Nån gång måste väll bli den första.. Sen blev det lite småmissar i bland annat två byten. Och hade honom inte riktigt igenom kroppen, så han blev lite rakare än vanligt i skolorna.

Men men, man är väll inte på töpp jämt! ;) Resulterade iaf 62,39%, som räckte till ett sista kval till MSV:A/St.George! Känns riktigt coolt att ha kvalat redan med min lilla ponyhest! Ska ju såklart inte starta en sån svår klass än på ett bra tag, men vore så jäkla kul att testa någon gång i framtiden om vi blir redo :D Sumpade också en placering i klassen för att jag red fel, det gör mig ju inte direkt mindre irriterad på mig själv.. ;)

Andra ekipage!

3 kommentarer: