måndag 4 juli 2011

Regional Hästdressyr Färgelanda -1 juli

Startade bara en klass på tävlingen för jag jobbade under dagen.

MSV:B4: Andra gången vi startar detta programmet och vi lyckades placera oss på en andraplats med 64,13%! Och därmed har vi fixat första kvalet till MSV:A/St.George :D! (man ska ha två kval på 62%). Slutar aldrig förvånas av min skrutt! Nu har vi nått ett mål som jag aldrig trodde vi skulle lyckas med x)

Var riktigt nöjd med ritten i helhet, men var lite löst i hörnen så kunde inte rida lika nogranna vägar som jag hade velat, och såklart fick vi en miss i ryggningen som vi annars brukar få högt betyg på.. Men resten var jag supernöjd med och alla bytena satt! :D


3 kommentarer:

  1. Ni är fruktansvärt duktiga! Grattis! Jag är så impad över hur ni tar placering efter placering.

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket! Det värmer verkligen att höra! :D

    SvaraRadera