söndag 29 maj 2011

Regional Hästdressyr Trollhättan -2 juli

MSV:B2: Dagen börjades med svåraste klassen för våran del, som också är vår debut, framridningen bestod mestadels av vatten, var inte så himla lockande att rida fram ;) Men inne på banan kändes det verkligen super! Lotus var riktigt på hugget och hade rejäl energi på ett bra sätt! Helt perfekt helt enkelt. Vi placerade oss på andra plats med 67,91%!! Fattades en poäng från vinst! Helt otroligt.. Min lilla häst slutar aldrig förvåna mig :) Mamma filmade också, så lägger upp den imorgon :D


MSV:C1: Ösregn på framridningen, såklart var det också försenat så jag skrittade allt för länge innan jag skulle in, så vi tappade lite energi och ork. Så inne på banan hann jag inte få igång honom riktigt, så blev ingen superritt, men helt okej. Vi placerade oss på en tredjeplats med 64,04%, och den som vann hade nånting på 65%. Så inte alls så pjåkigt :D

2 kommentarer:

  1. Helt otroliga är ni! Medelsvår B:2 tvåa(med ponny) Grattis till er!!!!

    SvaraRadera
  2. Tack så mycket, jag blev riktigt paff själv! :D

    SvaraRadera