tisdag 17 maj 2011

Regional hästdressyr Bohusläns hästsportklubb -15 maj

Orkade inte uppdatera igår, var så jävla trött när jag kom hem efter tävlingen, som tur var har jag en snäll kusin som hade mockat åt mig! Och idag har jag inte haft tid då jag har fixat i stallet och vart hos min kompis Linda och träffat mina bästa tjejer :D Haft en skitbra kväll! Kom nästan precis hem, så blev liiiiite sent ;) Men nattinlägg är ju inte fel det häller :D

LA:3: Placerade oss som tvåa med 69,3%! Nöjd med ritten och supernöjd med %! Egentligen gillar jag inte detta programmet och vill inte starta lägre än MSV:C, men eftersom det inte var så superlångt så fick det bli så. Och det kändes väldigt gött att gå ner ett snäpp för både mig och Lotus för omväxlingsskull!

MSV:C1: Vi placerade oss som tvåa i denna klassen också med 67,2%! Nöjd med denna ritten också, men har var lite trött i travarbetet, men kom igång mer och mer efter programmets gång, och jag var riktigt nöjd med våra vägar!

Supernöjd med dagen fast det regnade mestadels, hade turen att slippa regnet i första klassen! Men var fortfarande en hel del vatten på banan som blev lite tungt för min kortbenta häst! I andra klassen därimot regnade det rejält! Lotus gillar inte att få vätten i öronen min skrutt! Men när väll programmet börjar så glömmer vi båda bort allt runt omkring, härlig känsla!

2 kommentarer: