fredag 8 april 2011

Träning!

Träning i tveta för Elisabet idag :) De blåste något extremt mycket, till och med taket där de har hindren blåste av och small rejält, men Lotus bara kollade lite och sen var det inget mer med det :) Det var så stark vind så jag höll på att blåsa ur sadeln x) Men Lotus som egentligen inte gillar när det blåser var hur avslappnad som helst! Som tur var så blev det lite bättre efter ett tag med blåsten, har nog aldrig varit med om att de blåser så förbannat mycket, iaf inte när jag rider :P

Men Lotus gick otroligt bra, och Elisabeth hade riktigt bra övningar hela tiden :) Han var superbra i bytena idag med! Och fick en riktigt jäkla power i traven i slutet när han kommit igång ordentligt, min polle är fan bäst :) <3

Som tur är har jag en snäll mamma som tog massa bilder! :D

byte :)

4 kommentarer:

  1. Oooooh villka härliga bilder!

    SvaraRadera
  2. Jag igen - kollade bilderna en gång till - vilka värstingmuskler han har din pålle särskilt rooompa!

    SvaraRadera
  3. Vilken otroligt läcker häst! Annorlunda korsning dessutom, ser ut som en stor islandshäst. Fint ridet också, ser väldigt mjukt och följsamt ut :)

    SvaraRadera
  4. tack så mycket! nej det inte så vanlig korsning på honom, men bra blev det :D hehe

    SvaraRadera