fredag 1 februari 2013

Gårdagens långpromenad

Fick låna mammas hund Fay igår, så tog vi oss en riktigt långpromenad på lite över tre timmar. Det är nog världens underbaraste hund :) Fick med oss Johanna och hennes vovvar också :) Riktigt gött! Skulle verkligen vilja skaffa mig en hund så man kommer ut och går mer, och så har man lite sällskap om dagarna när man bara går hemma.

Kom visst upp lite för tidigt idag också, klockan fem som vanligt nästan.. Sen när blev jag morgonpigg egentligen? Det är väll inge gött att ligga kvar i sängen när min man gått upp ;(

Min fredag ska nog mestadels spenderas i stallet, ska nog motionera båda hästarna idag har jag tänkt :) Sen ikväll blir det nog massa mys och bara må gött!

Blir en liten bildbomb på Fejjan!

Gammal bild på Fay i sina yngre dagar ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar