onsdag 31 juli 2013

Bebis

Tänkte berätta nu när ändå Robert har gått ut med det, att vi ska ha en liten pojk i december :) Beräknad den 17de, så det blir en lite mysig julklapp ;) Det har precis börjat synas att jag fått lite mage, men än så länge är det inte så farligt som tur är, får hoppas jag klarar mig ifrån det och att jag kan rida så länge som möjligt :) Gick precis in i vecka 21 så det är i princip halvvägs nu.

Och det är redan lite prat runt om hur jag ska göra med Lotus. Och nej jag har inte tänkt att sälja honom. Han betyder så mycket för mig och vi har haft honom sen han var bebis så skulle kännas hur konstigt som helst att sälja ett djur man haft i nästan hela sitt liv. Skulle det krångla rejält på något sätt så kan jag låna ut honom i värsta fall, tror nog det finns någon liten ryttare som skulle vara intresserad om det skulle bli så. Men förhoppningsvis går allt som planerat så jag kan fortsätta rida regelbundet och kanske till och med tävla någon gång :)


2 kommentarer: